Mittwoch, 26. März 2014

K1-175 - embossed Birthday

 Embossing Powder #3

K1-175 / embossed Birthday
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
 
Days 9 &10
Textural Effects & More Textural Effects
*-*-*-*-*-*
Techniques & Teachers
Dry Embossing by Julie Ebersole & Laurie Willison
Embossing Paste by Debby Hughe & Joy Taylor
Embossing Powder by Stephanie Klauk & Pamela Ho
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Wenn man verschiedenfarbige Embossing-Pulver mixt, erhält man unerwartete Effekte und spannende Farbgebungen.
In der Mitte hab ich mein neu erstandenes Embossing-Enamel(-Pulver?) getestet und es anschließend noch mit dem Farb-Mix überschmolzen. Das Enamel wird deutlich plastischer als "normales" Embossingpulver. Ich werde noch weiter experimentieren und euch dann berichten.

If you mix different embossing-powders, you will get unexpected effects and fascinating colorings.
In the center I tried my new Embossing-Enamel(-Powder?) and after this I put some of the color-mix on and reheated it. This Enamel has more  dimension than "normal" embossing-powder. After some more tries with different techniques with this I will report.
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Gepunktete Grüße!
Dotted Greetings!
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Danke, dass du hier was schreibst! - Ich freu mich über jeden Kommentar! /
Thanks for writing a little note! - I'm happy about every comment!